onsdag den 13. marts 2013

her er meget stille...

den der har en overlocker ved at dette er FUSTRATION i billedform.. særligt når man har været..
rens og smørring igennem,
skift af nåle X 3
fin justering,
i despration forsøgt at få manden til at sy på den..
MEN INTET virker...

Irritationen vil så ingen ende tag når man har fået ny sy gadget til min coverlock
så jeg kan sy superfine kanter i en arbejdsgang.. uden hjælpe syninger osv.. det er så fedt..

jeg overvejde faktisk kort at få fundet ud af hvordan jeg omstiller min Coverlock til at sy overlock.. men droppede det igen..
og biksede vidre med min overlocker..
og fik den indstillet, sådan nogen lunde, og det kunne gå til dukketøj.. men jeg er ikke 100% tilfreds med sømmene.. så nu overvejer jeg at sende den til symaskine doktoren.. dog sidder jeg min lid til at min mand kan noget da jeg har på fornemmelsen at det er det makaniske er der en lille kende skævt et sted... eks ved nålehovdet... skrig.. der er nemlig et eller andet der skraver mod, og den ene nål bøjer ofte..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skiv endelig :)