onsdag den 10. oktober 2012

min syplads

jeg tog mig sammen fik ryddet op på bordet, jeg brugte igen snart mere tid på at lede efter ting en at sy, det holder ikke helt i  længden så
jeg fik sorteret mine kasser og sat labels på, så nu er der orden i det, og jeg kan forhåben finde mine ting,
vi har et hobbyrum.. dvs jeg har mine symaskiner, min mand sine fjernstyrrede biler også er vores stationære PCer der også + alt det andet vi har samlet sammen, af små hoppygejl, såsom hamaperler, akrylmaling, perler til halskæder ol. tegne grej. farvet karton+ nillernaller til Pc og andet jeg ikke aner hvad er eller skal bruges til men jeg blander mig ikke i hvad det er min mand samler sammen også overser han mit voksende lager af synillernaller... men det kræver mange kasser og mange merkater for bare og havde lidt orden.

nå men her er mit hjørne.  dog mangler der reolen med mine blade og aftegnede mønstre+ garnvinde+dvs mønsterpapir osv..

4 kommentarer:

  1. Det ser godt ud, jeg satser på mit krearum bliver ligeså ryddeligt en dag

    SvarSlet
  2. mit er i perioder rydeligt, jeg har lige haft en lang periode fra omkring sommerferien hvor der har hersket total kaos dernede, men idag fik jeg taget mig sammen også tænkte jeg at jeg heldre måtte forevige det ;)

    SvarSlet
  3. Hej Camilla, Hedder din mor Jette og/eller din mormor Kirsten?

    SvarSlet
    Svar
    1. nej. det er de ikke, meget langt fra endda, Ramsgaard er tilgiftet, og kommer fra min mands mors familie. de er fra Thy,

      Slet

Skiv endelig :)