fredag den 26. oktober 2012

Det der med fødselsdag i BH.

Emma fylder 4 på søndag :) hun vil gerne dele ud i Bh, og jeg syntes nu også det er lidt hyggeligt at finde på noget. :)
vi har ikke 0 sukker politik i bh, men der henstilles til at det der deles ud kan gøre det ud for et eftermiddagsmåltid.. så som eftes en sund ting+ en usund ting
ungerne har fint været med på at dele brøddrager ud, pizza kage mænd og koner brøddragen blev ikke så god, dog plejer pizza koner og mænde at fungere godt. (jeg har ikke lige nogle billeder af dem.)
en enkelt gang har jeg også måtte overgive mig og bage brunsviger..
i år har jeg så måtte indgå indnu et kompromi.. så Emma bliver glad...

hun vil havde Hello kittykage.. men jeg mener ikke helt det udgør et mættende måltid.. jojo den var mættende hvis man spiste nok ;) men bare ikke i så lang tid. og der var nok lige rigeligt hvidt sukker brød, fløde osv i til at den var helt egent som eftermiddags måltid.

jeg har overvejet boller formet som kittyer, smurt med smøreost og pyntet med oliven, peberfrugt osv.. men ideen var svært at sælge der var ligesom meget lidt KAGE idet..
så jeg har ledt oppe og nede og tænkt og tænkt.. (ok så slemt var det heller ikke) men Saga-i-farver har en opskrift på grovmuffins.  jeg de er jo ikke sukkerfrie... men nok en del mere mættende en en alm muffins,
jeg overvejer rødbede vertionen sådan i håb om at de får et rødligt skær.. hvis det nu kun er hakket chokolade der er i...

men ganske rigtigt set der er ikke meget hallo kitty over dem.. men hvis man nu gør noget i stil med den her eller dem her
også slipper jeg også for fondant helvedet, jojo det er dekorativt, men jeg syntes virklig ikke det smager godt.. 
håber resultat bliver noget både mor og barn kan leve med ;) og den ligger vist lige midt mellem sund og usund..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skiv endelig :)