torsdag den 21. juni 2012

Hanne til Emma.

jeg forærede mig selv en E-bog... jeg kan ret godt lide konceptet med at man kan udskrive mønstre på printeren :)
og de er faktisk ret fine og meget enkle og let syede modeller.. skønt, for så kan man nyde solen(ja jeg drømmer) om dagen og sy et sæt tøj på en aften efter ungerne er puttet... :)  også kan man variere dem som det passer ens humør og stofbunke.. denne her fik blonder i kanten for oven..og elastik smock fornede i benende

nå men i anledning af at jeg er færdig med eksamen, har jeg brugt dagen på at klippe stof og nået sy en enkelt dragt, til Emma i morgen strår den vist på tove kjolen  også en tunika fra ottobre og og posebukser fra EG bogen..
også fungere det find med kortærmer under og sikkert også langærmer ;) for med det her sommervejr er det vist ikke nødvendigt at sy den korte model og forvente at man kan bruge den uden bluse under..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skiv endelig :)