søndag den 29. januar 2012

ninjago dragt

Mads er ret glad for Lego ninjagoerne... så nu er hans fastelavnsdragt færdig.. næsten jeg mangler dog lige at lave en gennemsigtig sværskede.. og et sværd... jeg har fået ham talt fra t jeg skal lave det med samme kliksystem som lego manden har.. og den ikke skulle sidde på hætten men på de brune bånd der er på lego manden


jakke om bukser er fra Elasbeth gynters bog.. str 5 år.. og passer perfekt.. resten er hjemme bikset.. tørklædet foran munden er sat på med velcro så det kan tages af hætten..
og jeg jeg mangler og fjerne hvide tråde.. de lå på sybordet efter tylsskorte og at klippe lidt ender.. men det nås nok...

2 kommentarer:

  1. ÅH DET ER FANTASTISK!!

    Jeg må se om jeg kan efterligne, min dreng ER Ninjago ;-)

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  2. Bare jeg kunne sy!!

    SvarSlet

Skiv endelig :)