tirsdag den 20. december 2011

stjerner

her er meget stille... men der har været fødselsdage og det sædvanlige jule haløj + lidt mave onde til både mig og sønnen.. dvs sønnen ligger helt stille i dag.. ( og ja det giver ski lidt dårlig samvittighed når man først selv er syg og sønnen så er syg... og man er i praktik og burde passe andre folk børn frem for ens egen sofa.)

nå men jeg har da foldet stjerner...DIY er fra den her side.


også ville jeg lige lave en hurtig papirs stjerne.. den skulle være nem..
og jeg nåde og blive ret hissig på den 1. da den bare ikke ville lykkes limen og det sølvfarvede papir holdt ikke så godt sammen...jeg prøvede og prøvde og prøve.. gjode så det samme ved nr 2 der gik lidt bedre men ved samlingen gik det igen galt... jeg måtte så læse vejledningen igen og opdagede der skulle bruges 6 iskrystaller frem for 5... så tro da søren at den ikke ville mageret.. og krøllede sig sammen og gennerelt bare drillede... så nu mangler jeg bare lige og lave den sidste isktystal.. også har jeg en stjerne på.. tja små 35 cm i dameter.. .. så er spøgsmaålet bare hvor skal den hænge...
diy kan ses her  
eller
her

og jo de er lette og lave.. når man følger vejledningen og ikke tror man kan lime tykt sølvfolige sammen med limstift..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skiv endelig :)