torsdag den 3. november 2011

fødselsdag og sniksnak...

Emma blev 3 den 28.. den 30 holdt vi så fødselsdag herhjemme bare os 4 lidt lagkage og lidt gaver... om tirsdagen delte hun ud i børnehaven.. mandag og idag har jeg været til hudlæge.. jeg skulle finde ud af hvorfor jeg ikke helt kunne stryrre mit håndeksem længre.. svaret var Nikke(gammel skade) også parafume/perubalsam.. så den  fætter må jeg jo så lige lære og kende, så jeg kan undgå det
håndarbejde bliver der ikke meget af.. mest forde jeg har hovdepine fra kl ca 10-11 stykker hverdag.. først gav jeg en forkøelse skylden.. men den er væk.. så tja gad vide om ikke det er øjne der er begyndt og drille.. når nu jeg læser dagligt igen.. så i næste uge må jeg til optikker...gad vide om jeg er ved at blive gammel.. selvom jeg nu mener 32 år og 11mdr er ganske ungt :) 




glad Emma med sin dukke vogn og hallo kitty klodser... også pizzakonene til Børnehaven

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skiv endelig :)