tirsdag den 31. maj 2011

i gang igen..

der har været lidt stilstand... jeg har ikke helt kunne finde overskudet.. og når jeg endeligt fandt det far resultatet ikke som ønsket... nå men nu har jeg fået tegnet mønster af til 2 skjorter og en nedderdel til mig.
det er sønnen der har sat mig igang med skjorterne.. ja har købt dino og drage stof på hans opfordring. igår sad vi så og snakkede modeller=læs moren snakkede modeller.. Mads kikker på mig. Mor kan du ikke bare få tegnet det møster af og komme igang med at sy, så de kan blive færdige.. der skal være knapper helevejen ned.

det grønne er sommerhatten mangler lige og blive strøjet og en omgang kantbånd...

nederdelen er til mig og i noget meget storblomsteret stof, den er en halv sol.. også regner jeg med rød flæse ting fornede og lidt gul kant.. også matcende grøn rib i livet..

1 kommentar:

  1. Glæder mig til at se tingene, når de er færdige. Jeg er sikker på, at de bliver helt fantastiske med de stoffer og dine evner:)
    Kh. Louise

    SvarSlet

Skiv endelig :)