torsdag den 21. april 2011

hjemmefarvet garn.... og bamsesnak

jeg er ikke særlig monogam hvad angår strikketøj. men pt har jeg kun 2 igang. cumolus og viggo. og jeg mangler kun 1,5 ærme på den ene og bagstykke på den anden. men jeg har farvet garn til den her trøje til Emma. det er den med kransen af mænd og damer. planen er lille kop. brune mænd og orange baggrund. og nu kripler det gevaldigt for at vinde det op og starte på dem anden med udskyldning om at det er på rundpind og strømpepind den 1 lange del så perfekt feriestrik...
for 4 år siden hæklede jeg en blå bamse til mads. han holder stadig så meget af den at Emma ikke må låne den ret meget... og Emma kan faktisk rigtig godt lide den... så jeg måtte igang igen :) og jeg tror den er godkendt. så er det bare spændende hvornår jeg får lov at gøre den færdig.. der mangler øjen og hale og enderne skal klippes osv... det er den grå/sorte/røde klud ved hendes hovde jeg snakker om :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skiv endelig :)