onsdag den 9. juli 2014

fætter-kusine bluser

jeg er også med i Boys Month  ved Frk Turkis
og de er 2 bluser beskriver vist meget godt hvad jeg laver aller aller mest af når det gælder hjemmesyet tøj.
som oftes syr jeg den her type bluser til min søn, Mads på 8,5 år.
hans kusine, (der ikke kan lide klassiske pige bluser i lyserød, lilla, med blomster flæser ponyer, glimmer ol) kom med en bestilling på seje bluser ligesom Mads. og det kunne jeg jo ikke stå for, så der sniger sig nok et par pigebluser med i denne her drenge mdr... ;) men de er med dødningehovder, dinoer og tiger :)

mønsteret er et basis raglan mønster fra ottobre, de har op til flere mønstre på nøjaktig den samme bluse.. eks nr 6--2013 eller 04-2011


2 kommentarer:

  1. Fine bluser og det er da stor ros at hun vil gå i samme slags tøj som sin fætter :)

    SvarSlet

Skiv endelig :)