torsdag den 14. juli 2011

regnvejrs give away




man må vælge mellem lyserød ugle dødningshovde og brun ugle. der er 5 eller 6 i hver sæt og de måler ca 18-20mm

reglerne er som følger
1 lod for kommentar (skriv hvad sæt du ønsker)
1 lod for at dele på facebook
1 lod for at dele på egen blog.

og som bonus  skriv dit ønske til hvordan de næste knapper skal se ud, den jeg først laver får et sæt efter eget str ønske...og derefter bruger jeg frit af forslagne :)
jeg trækker lod lørdag den 23 juli

14 kommentarer:

  1. jeg deltager gerne med 2 lodder :)

    de der dødningshovde kunne jeg godt tænke mig :)

    din give away og mange flere http://dkgiveaway.blogspot.com/2011/07/give-away_7444.html

    SvarSlet
  2. Hvor er du bare kreativ. Rigtig fine knapper:)

    Deltager gerne med 2 lodder og håber på at vinde de brune ugler.

    Et forslag til nye knapper, kunne være nogle søde små skildpadder Eller måske nogle røde biler :)

    Håber det er ok jeg låner et af dine billeder til at linke til din give away på min blog :)

    SvarSlet
  3. Jeg er helt vild med de lyserøde ugler - 1 lod til mig.

    Og så vil jeg foreslå at lave små lyserøde grisetryner :)

    Fra Katrine

    SvarSlet
  4. Sikke nogle skønne skønne knapper..

    Jeg er især vild med dødningehovederne!!:)

    Måske en ide med knapper med stjerner på, dem ville jeg i hvert fald gerne eje da..;=)

    Er med med to lodder(Deler via FB!;)

    betinaz@gmail.com

    SvarSlet
  5. jeg er med på 3 lodder, vil gerne vinde brune ugler, da jeg er vild med katte, syntes jeg det skal være dem:)

    SvarSlet
  6. Med fire drenge i huset må jeg hellere tage knapperne med dødningehovederne, hvis jeg skulle være så heldig at vinde:o). Jeg deltager med 2 lodder:)

    Jeg er sikker på, at elefanter går hen og bliver de nye ugler, så nogle knapper med lysegrønne eller lyseblå elefanter, synes jeg at du skal lave:)

    Kh. Louise

    SvarSlet
  7. Ja det er godt nok et regnvejr.

    Deltager med 1 lod - glæder mig til at følge dig.

    Hvis jeg vinder vil jeg gerne have de lyserøde ugler.

    Forslag: Mariehøns, klovne, harer, bamser eller nogle fine papegøjer

    SvarSlet
  8. Jeg ønsker mig 1 lod for dødningehovederne :O)

    SvarSlet
  9. wow!
    please enter my name
    I am a follower and will post on my sidebar.
    2 lodd
    third key figure in the picture you like!
    lapappilon.blogspot com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  10. så fine! Jeg krydser fingre for de brune ugler da jeg lige har fået af vide at vi skal have en dreng näste gang :)

    Og jeg tror jeg havde lavet en elefant - brug gerne inspiration herfra:

    http://www.babydjungeln.se/koksbordet-blir-en-koja-%e2%80%93-del-2/

    SvarSlet
  11. 1 lod på de øverste :)

    SvarSlet
  12. fallen behind : 2 lodd :)

    SvarSlet
  13. Deltager med 2 lodder. Håber på de brune ugler :)

    Nye kunne være med egern

    SvarSlet
  14. Jeg vil gerne deltage med 1 lod - Om de brune ugler. :)

    For at gøre mig glad skulle dine næste knapper være inspireret af tv-serien Phineas and Ferb - Fx med næbdyret Perry i. Det kunne være sejt! <3

    SvarSlet

Skiv endelig :)